Уніформа для ресторану: правила вибору, які неприпустимо порушувати - HM design

Уніформа для ресторану: правила вибору, які неприпустимо порушувати

Приєднуйся до нас
  • Вконтакте
  • Facebook
  • Instagram
Instagram

Після того, як ремонт в ресторані закінчений, а меню складено, саме час підібрати уніформу для персоналу – адміністратора, офіціантів, працівників бару (бармена і бариста). Але перед тим, як ми перейдемо до правил підбору форми для персоналу, давайте дізнаємося, що таке корпоративна одяг, і наскільки важливо зробити її підібрати з розумом?

Форма для персоналу: короткий лікнеп

Одна з основних цілей, для чого потрібна корпоративна одяг – підкреслити стиль закладу і розвинути корпоративну культуру: завжди приємно, коли в закладі у всіх офіціантів, барменів, барист однакові костюми, збігаються за кольором з логотипом закладу або відтінками, переважаючими в оформленні інтер’єру.

Також набуваючи форму в єдиному стилі для співробітників ресторану, ви демонструєте, що переймаєте європейські стандарти, оскільки там наявність корпоративного одягу в єдиному стилі – обов’язкова умова, яку повинен виконати власник закладу перед відкриттям.

Тим більше, що зараз проблема з тим, де купити корпоративний одяг, легко вирішити. Наприклад, на нашому сайті представлений широкий асортимент форми для ресторанів різного формату – від тих, де подають смачні коктейлі в установи молекулярної кухні.

У каталозі представлені корпоративний одяг, для якої характерні:

  • висока якість;
  • практичність
  • зносостійкість;
  • тривалий термін експлуатації.

 

Але перед тим, як зробити остаточний вибір виробів, рекомендуємо вивчити ключові правила вибору уніформи, без яких покупку можна вважати невдалою.

Правила вибору уніформи

  1.  Визначте чітку концепцію бренду
    Бренд – це не тільки назва і слоган, а деталі, на які звертають увагу відвідувачі, переступаючи поріг закладу. І корпоративний одяг має в цій ланці ключову роль, оскільки саме офіціанти, працівники кухні, бару і банкетного залу є «обличчям» ресторану.
    Кращий варіант – це форма з нашивкою логотипа ресторану, виконана в його фірмових кольорах. І великий плюс, якщо за стилем вона збігається з головним «посилом» закладу.

Припустимо, що ви відкрили ресторан, де у гостей є можливість дегустувати кращі страви французької, італійської, іспанської кухонь, а їжу подають співробітники на роликових ковзанах, в сорочках з коротким рукавом і в облягаючих штанах. Враження від відвідин такого закладу будуть зіпсовані. Так, і сприйняття ресторану спотворено.

Елегантним ресторанам краще вибирати класичний варіант – чорні штани або спідниці в поєднанні з білими сорочками. Подібний тандем ніколи не програє, і викликає захоплення і захват у відвідувачів.

 

2. Подбайте про комфорт персоналу
Щоб виконати цей пункт, необхідно оцінити – стан залу, де працює співробітник, і «погодні умови».
Припустимо, що офіціант працює на відкритій терасі влітку, і йому доводиться більшу частину часу розносити страви під палючим сонцем. Запропонувавши йому уніформу з закритими брюками і сорочкою з довгим рукавом, ви поставите людини в незручне становище, оскільки:

  • він буде постійно потіти;
  • відчуває дискомфорт через свій зовнішній вигляд перед гостями закладу;
  • отримає тепловий удар;
  • не зможе якісно виконувати роботу.

Те ж саме стосується і вибору форми для співробітників залу, де в осінньо-зимовий період, коли в банкетному залі досить прохолодно. Змушувати офіціантів або бармена при зміні носити легкі сорочки або штани, неетично, оскільки від цього постраждає не тільки репутація закладу, а й здоров’я співробітника.

Якщо ваш ресторан працює цілий рік, а в літній час відкрита тераса, то краще вибрати два комплекти уніформи, відповідні температурі повітря і рівнем вологості.

3. Не шкодуйте на якості

Форма, виготовлена ​​з натуральних матеріалів, стоїть на порядок дорожче, ніж вироби із синтетичних волокон. Але подивіться на ситуацію з іншого боку. Корпоративний одяг з бавовни або льону має ряд переваг: вона довше зберігає бездоганний вигляд після прання, сушки та прасування, вона не линяє і не стирається. До того ж, вам не доведеться оновлювати комплект уніформи кожні 6-12 місяців, щоб забезпечити гідний зовнішній вигляд співробітників.

У підсумку, покупка більш дешевої уніформи обійдеться дорожче, оскільки вам доведеться оновлювати її частіше, ніж дорожчий варіант з натуральної тканини.

Дотримуючись цих простих правил, ви підберете відмінний варіант для закладу, який підкреслить його фірмовий стиль і доповнить концепцію бренду!

  • Останні новини
  • Приєднуйся до нас
    • Вконтакте
    • Facebook
    • Instagram
    Instagram